Söndag.

Ännu en söndag kommen. Lika tråkigt varje gång. hate it!
Har typ just kommit hem, skönt! Vart ju somsagt fest igår. Började lite smått hos mig (jag, camilla och jenny) sen bar det iväg till Robin. Drog sedan till nån Anton? Det var iaf ingen hitt så vi gick på Olles istället. Inte heller så speciellt, inga kändisar. ;b När vi skulle få skjuts hem sen så pressa vi in oss sex stycken i baksätet. När vi just trängt ihop oss så säger killen som kör att han kör två vänder istället för han inte tar in så många i bilen.. BRA, det kunde han ha sagt tidigare! haha åh ;s Jag och Ante blev avsläppta i Freddes lägenhet och kort därefter kom Jenny, Palle och Stoor oxå. Tjockisarna vart hungrig så dom drog på macken, Ante slockna i soffan och jag gick o la mig i sängen. Lika svårt att somna som vanligt.

Nuu är jag iallafall hemma och pressar choklad och cola, mums! Ska ta det lugnt ända tills min buss går till Boliden (20.30), kanske träffa Jonte en sväng innan jag drar iväg oxå. Han åker ju tillbaka till Gbg och jobbar imorgon.

Nepp, nu ska jag fortsätta med att göra ingenting :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0