Söndag.

blablablablaa... Har inte ett skit att skriva. men vill skriva hur mycket som helst? Jaasi..
Just nu väntar jag bara på att tiden ska gå fortare så jag får sätta mig på bussen mot Boliden. Är hur trött som helst och orkar inte röra mig från soffan. Men jag får inte somna förrän jag kommer till Boliden! Måste upp just före 6 imorrn så jag får inte sova nu för då är jag körd ikväll.
Pratade just med Amanda och om hon ska hem imorgon så följer jag förmodligen med. Börjar dock jobba 11 på tisdag, men jag ooooorkar inte vara i Boliden, mest troligt blir det att jag stannar där ändå, det visar sig imorgon!
Vill vara hemma i stan och umgås..

Ännu mer ointressant skrivande. Förvånas inte om jag skriver ännu en gång innan jag far in mot stan. Jag ÄR uttråkad!
Mycket tänkande, lite förstått. I dont get it, hehu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0