Söndag (negg)

Nu har jag skrivit många inlägg på koort tid. Och har bara blivit mer negg för varje timme som passerat. USCH och fyfan vad jag vill vara hemma. Just ikväll vill jag verkligen vara arbetslös, skita i att jobba och bara leva för en gångs skull. Jag vet att dom flesta ungdommar går runt i paniken över att dom inte har jobb, tro mig, jag förstår er! Jag skulle aldrig orka gå runt hemma heldagarna, dag in, dag ut.Men just nu.......... Jag orkar inte! Ge mig ledig en månad iallafall så jag kanske får orken att dra mig och jobba?
Meen, jag har ju inget val. Lägenheten blir min och jag måste jobba allt jag kan om jag ska få ihop det. Dock jobbar jag sjukt lite den här månaden så jag kommer ändå inte klara mig. Blir irriterad att jag bara jobbar halvdagar (7-12 eller 16-21). Det ger ingentiing, är jag lix i Boliden vill jag jobba allt jag kan! Så onödigt att gå runt i huset och vänta på nästa dag man ska börja jobba.

Nej, nu har jag klagat tillräckligt. Har inte tid heller, haha. För nu ska jag in till stan och ta bussen til Boliden. Chockerande huh? Mycket.
Hoj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0