Tisdag.

Just nu ligger jag i sängen och har svårt att bestämma mig. Ska jag sova eller ska jag se Ice Age 3 som jag bestämde mig för att se tidigare idag? Jag vet inte.. Vill ju se den men ögonlocken har börjat väga ett par kilo så det lutar mot att sova istället.
Har spenderat hela min dag i lägenheten med mamma och mormor. Slipat väggarna, spacklat och målat taket och även lite hyllor. Imorgon väntas det tapetsering, äntligen! + en massa annat. Jag börjar se ett litet ljus i den långa tunneln om att det strax kommer vara klart att flytta in, great. :) Förhoppningsvis kommer mina halltapeter också. Det är bara hallen som är långt ifrån klar. Och jag har just insett hur mycket grejer jag behöver som måste köpas in. Jag har redan hunnit få min andra räkning på hyran som jag tänkt betala snarast! och teliaräkningen, usch..

Ne, nu ska jag nog trotts allt sova. Får ta och se filmen en annan dag. Man kan ju inte se ice age sovandes (!!!). Blir en tidigt morgon imorgon. Så vi hörs när jag har tid till det. :)
Lovar att ta bilder senare när allt börjar falla på plats, vart ju inga "förebilder"..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0