Tisdag.

Fullt upp, hela tiden.
Varit en sväng förbi Finland, ikea, skopunkten och candyworld idag. Efter den långa bilresan är jag äntligen hemma, eller jag har varit det i en timme nu. Men trevligt var det och lite grejer fick jag med mig iallafall.
Har nyss betalat alla räkningar som skulle vara inne innan månaden är över, så nu är det äntligen bortgjort. Usch vad mycket pengar som har bränts idag. Aja, nu ska jag hoppa in i duschen och invänta Ante sen dra iväg och småhandla och tillsist landa i lägenheten. Blir nog en lugn filmkväll och ska nog även packa upp grejer. Det är katastrof i lägenheten just nu.

Uppdateringen kommer vara mycket sämre än tidigare för jag har inte hunnit fixa internet än. Så mig hittar ni bara på telefon nuförtin. Kan skriva om jag är hemma på atorp och lånar mamsens dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0