Tisdag.

Kvällen har spenderats med Sara. Vi hade bestämt att vi skulle se film, men vad hände med det? Vi fick upp ögonen för mitt WiiFit här hemma så nu har vi nött det HELA kvällen, haha! Sjukt roligt. Nu har ju något att göra domhär två veckorna när jag är hemma själv. Good! ett plus i kanten är ju att man tränar oxå, hehe.

Borde egentligen ta och sova snart men är inte trött. Ska sätta på en film om en stund i hopp om att bli trött. Imorgon måste jag städa och packa ner grejer i lådor, ut och gå med Sara och sen kommer Camilla och sover över. :) På onsdag drar jag tyvärr iväg till Boliden och jobbar i tre dagar, tråkigt!

Förövrigt, Grattis till min barndomsvän som fyller 23 idag, gammkärring ;) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0