Fredag.

Friday today. Ingen speciell dag för min del, önskade verkligen att jag befann mig på jobbet just nu. Har inte ett skit att göra härhemma i Boliden en fredagkväll, SJÄLV!?! Ne usch.. Jag kommer nog spendera min tid framför tvn och datorn hela kvällen. Förhoppningsvis sova tidigt ikväll för imorgon jobbar jag 14  timmar!

Sög att jag glömde ringa fastighetstanten idag, så jag får väl vänta med det tills på måndag istället. HoppasHoppas!

Ajdå, beslutsångest om jag ska gå till macken eller inte. Men den stänger 8, så jag måste skynda mig att komma på om jag ids gå dit eller int, åh nu vart det jättejobbigt...

EMIIIL, wake up tjockis!!! ( han är den enda som inte har något vettigt att göra ikväll ).. Du är den enda sociala människan ikväll verkar det som, om du nu vaknar nångång. Åhh, kommer måsta ringa och väcka dig annars, inom en snar framtid. ;)

Ta det nu lungt alla partymänniskor och drick med måtta.. HAHA..
(lär bli fler inlägg ikväll)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0