Fredag.

Åt frukost för en stund sen så nu ligger jag pall, ännu en gång. Usch vad ont i magen jag får när jag ätit på morgonen. Inte bra!
Ska alldeles strax försöka få lite ordning på mitt rum. Det är bokstavligt talat kaaaatastrof härinne, och jag menar det! Men när det är såhär stökigt så tappar man orken för man vet inte vart man ska börja. Men jag måste få ordning på skiten eftersom jag flyttar om 3 veckor och då ska det vara undanstökat, jobbigt.
Sen ska jag hoppa in i duschen och försöka bli människa igen, sen dra mig in mot stan, senare till Boliden för lite mer jobb ikväll. Sover där ikväll för imorgon drar jag och mams till Piteå och hämtar min soffa.

Såg även att lönen rullat in idag, inte pjåkigt. ;) behöver vartenda öre nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0