Tråkig lista.

1. Tre ord varför du sist spydde? - Ehm, minns inte när jag gjorde det.
2. Vad gjorde du 08:00 imorse? – Låg och sov.
3. Vad gjorde du för 30 minuter sen? – Fikade, dödshungrig efter jobbet!
4. Vad hände dig 1995? – Jadu, 5 år.. Hände inget speciellt trorjag?
5. Vem fick dig att skratta senast? – Morfar, träningsvärk i magen, det kändes. haha
6. Vilken färg är din borste? – Blååå. eller jag har flera.. orka! haha
7. Vad köpte du sist? – Minns inte.
8. Vilken färg har du på din tröja? – Brun
9. Var förvarar du dina pengar? – På kontot!
10. Hur var vädret igår? – Ööhm, haha jag vet inte. :(
11. Vad ser du fram emot? – 15 oktober!!!
12. Snarkar du? – Jag tror inte det.
13. Vad är 15? – En siffra.. nepp, ingen fantasi
14. Vilken skostorlek har du? – 37, ibland 36.
15. Vill du klippa dig? – Oja, men inte föratt det ska bli kortare. Behöver fräscht hår!
16. Är du över 25? – Nejnej, det är länge kvar. Jag anses nog som minst av dom flesta.
17. Pratar du mycket? – Det är nästan synd om dom som känner mig väl, annars Nej.
18. Kollar du på O.C? – Nejnej.
19. Har ditt namn ett ”x” i det? – Hur ofta händer det att folk har det?
20. Känner du någon som heter Steve? – Nej.
21. Hittar du på egna ord? - Jajemän! ;)
22. Är du en typiskt svartsjuk person? – Det beror väl på.
23. Vad har du för mobil? – ehm, jag byter mobil jätteofta. Just nu har jag min "gamla" sonyericsson.
24. Vem ringde dig senast? – Sara
25. Biter du på naglarna? – Verkligen inte.
26. Har du lockigt hår? – Nej, men lite självfall i luggen.
27. Vilken konsert ska du på härnäst? – Jadu, inget planerat änsålänge.
28. Någon bra person i ditt liv just nu? – Jonatan Holmberg, bästevän! Ställer jämt upp.
29. Hur många gånger har du svurit idag? – Håller ju inte räkningen, men inte så många skulle jag tro.
30. Vilket ord säger du ofta? – Vetinte, men när jag väl säger det är jag ju medveten om vad jag säger ofta.
31. Ska du till skolan/jobbet imorgon? – Nej! Ledig imorgon :D
32. Vem sa du ”jag älskar dig” till sist? – Bra fråga.
33. Vad borde du göra nu? – Sova!! Men ska iväg och hämta Ante snart.
34. Har du något smeknamn? – Carro, Carrow.. och massa annat töntigt som jag inte tänker påminna folk om (A)
35. Sover du mycket? – På senaste tid, Ja! Men jag är ändå trött jämt..
36. Vilken är den bästa filmen du sett under loppet av 2 veckor? – Har bara sett en typ? Ne jag vet inte.
37. När var du sist ute? – För ca en timme sen
38. Har du gråtit idag? – Nejnej.
39. Är du en glad person? – Jadå!
40. Har du roligt nu? – Nej, jag vill sova.
41. Vad äter du helst? – Jag äter nog de mesta gällande mat iaf.
42. Vem var du med sist? – Sara och Nina
43. Pratar du i sömnen? – Haha oja :(
44. Vem kramade du sist? – Kim?
45. Nämn den bästa personen – Camilla Molin!
46. Tycker du om någon just nu? – Jaadå!
47. Vill du flytta? – Jag är ju påväg att göra det snart!
48. Hur ofta borstar du tänderna? – 2 gånger om dagen eller mer.
49. Är du egoist? – Nja
50. Gillar du att bada? - Nja, faktiskt inte.
51. Skrattar du åt allt? – Nej, bara när jag är övertrött
52. Vem får dig alltid att skratta? – Det är ju olika. :)
53. Gråter du när du tittar på filmer? – Oftast inte. Men jag har blivit känslig mot våldtäkter på film.
54. När grät du senast? – Måste varit längesen. Sist hos Jonte trorjag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0