Fredag. (pain)

Usch för denna fredag. Jag vill verkligen INTE jobba i helgen. Så sjukt jobbigt att tvärvägra att jobba, men jag har inget val. Bara le och se glad ut. Har världens värk i kroppen och allt känns fel, jag vet inte vad det är, men något är det. Jag vill bara hem till stan och hitta på roliga grejer så jag slipper tänka så mycket.

Usch, så mycket det finns att förändra när det gäller mig själv. Måste sluta vara ego och tro det värsta, och istället vara glad för andras skull. Jepp, jag menar dig. Jag är glad för din skull, samtidigt som jag tror att jag kommer förlora dig som så många ggr tidigare. We will se.. Jag får helt enkelt lita på det du säger och sluta tro det värsta.

aaaah, vet att ingen fattade detdär men var tvungen att skriva av mig.
Nu måste jag iallafall försöka sova. Det spöregnar ute och det låter som att huset ska rasa. Har glömt hörlurarna där nere så nu kan jag inte lyssna på musik tills jag somnar heller.
fan :(

Nått positivt mitt uppi allt de dåliga är iallafall att jag har fått ett solarium av min moster. :D dock inte en helkropps, but it works for me!

Skriver imorn efter jag jobbat klart, hunnit sola och duschat. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0