Lördag.

Jaharregud. Varit hurtig idag med tanke på att jag drack igår. Mår faktiskt riiktigt bra förutom att magen inte är helt hundra. Nu har det iaf inhandlats köksbord och stolar som jag senare ska måla svarta. Började med spegelramen så nu är den äntligen svart.

Och ikväll då? Vet inte säkert vad som händer. Men det kan bli bilkurragömma maybe. Åh, önskar verkligen att jag hade haft körkort. Men jag ska ta och ringa till domdär mupparna i veckan och höra varför jag inte fått brev av dom än. Har gått ÖVER en månad sen jag skickade in lämpen. Fast nu vet jag väl inte riktigt hur jag ska ha råd till att ta körkortet när jag flyttar om 3-4 veckor, men det ordnar sig! Får se till att jobba så mycket som möjligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0