Lördag.

Nu sitter jag här, igen!
Ska dra igång solariumet när jag skrivit klart dehär ovärda inlägget och dunka på musik i hörlurarna. Måste först springa ner och hämta dom kom jag på, haha fan vad jobbigt.

Dagens jobb då? Jobbigt att stiga upp imorse vill jag lova. Men helgerna är alltid dom skönaste jobbarpassen (och värdast=obtillägg), eftersom man slipper alla städ och dusch. Dock så missar man ju annat roligt som händer hemma i stan, om det nu händer något skoj? You tell me!
Faktiskt ganska skönt att vara här i Bjurvattnet, iallafall domhär två dagarna. Men imorgon lär mest bestå av jobb, 10 timmar, delad tur. Inte taggad.

Nepp nu ska jag minsann sooola! sen efter duschen åde vetja inte vad som händer. Ska iaf ringa Camilla för hon hade tydligen nå roligt att berätta=D

asch, skiicka sms så jag har något att göra nudå!!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0