Måndag.

Haha jadu, jag som sa att jag förhoppningsvis inte skulle bli störd igår när jag skulle sova. Det första som hände var att telefonen gick igång, såklart. Efter det kom grannen förbi och skulle lämna nått paket. Sen droppa Lars in genom dörrn och jag fick nästintill en hjärtattck eftersom jag låg och sov. Sen när jag väl skulle till jobbet så kom mamma från ingenstans och sprang in i huset och hämtade någonting, men hann inte prata med henne eftersom jag hade så brottom.
Blev då inte friskare när jag fick sova igår, så jag valde att inte jobba idag. Nu är det dock bättre än vad det var igår, ingen feber just nu iallafall.
Har hemlängtan som kallas duga! Men det är bara 2 timmar kvar innan bussen går hem till stan. Suttit i telefon hela morgonen. Först MorönFastigheterna, Sara, sen Mariann. Pratar alltid minst 45 min med henne. Haha pratar om allt och ingenting och tiden bara rinner iväg. Men det är kul! ;)

Lägenheten kommer mest troligt att stå tom till november. Ska ringa till M.F igen vid mitten på oktober och höra hur det går. Förhoppningsvis blir den min!

Nja, nu ska jag nog städa bort lite så det ser lite välvårdat ut härhemma. (mormo&morfar kommer hem på torsdag).. Justja, ska även ringa Jonatan. Världsbäst som ska fixa mormors dator som typ har pajjat, helt gratis ska jag få det som behövs för att laga den, thaaanx!

Nu> Tv, sen städa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0