Måndag.

Är verkligen inte pigg, men samtidigt inte så trött att jag kan sova. Slutade med att jag och Sara for ut och körde sen landade jag hos Catrin igårkväll. Var riktigt jobbigt att ta sig upp imorse. Nångång före 8 kom Catrin in och frågade om jag var vaken. En halvtimme senare satt jag på bussen hem och nu jag äntligen hemma. Måste hoppa in i duschen snart och jobbigt nog tvätta clipsen med.
Ska försöka ta tag i städningen härhemma, ser förjävligt ut i mitt rum. Sen kanske packa ner nå grejer i kartonger, gardiner och sånt småtjaffs. Annars händer det nog inte så mycket mer idag? Förutom att jag följer Kim till stålberget i eftermiddag, om vi inte lyckas hitta på något annat att göra i stan så.

Nu> Frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0