Måndag.

Första dagen på veckan, tråk! Ändrade planer med, jobbar hela veckan utom imorgon. Men jag behöver alla timmar jag får, eftersom jag måste jobba 80 timmar i månaden för att få akassa, så det är bara ta emot allt som ges till mig.

Dagen började med att jag steg upp vid 6. Mariann var gullig nog att stiga upp samtidigt och skjutsa mig till jobbet. Vid 1 tog jag bussen hem till stan sen vart det fika på Kitchen och kolla i några butiker, inget köp dock, graatz Caroline! Behöver verkligen spara pengar till körkortet..
Sen ikväll skulle jag och Camilla vara hurtiga och gå på dans-träningen men hon sög som höll i det, haha. Så efter 20 min drog vi därifrån och gick broarna istället. Vi snackade så mkt skit att man helt glömde bort vart vi gick, kunde nog gått broarna flera varv utan att ens märka det. Men det är skönt att prata ut och komma fram till vissa saker. ;)

Och nu har jag äntligen isatt clip-on, har riktigt längtat efter det. Så jävla less på att alltid se likadan ut= uppsatt hår i en ful tjoffs, mjukisar och ALDRIG smink. Sååå less! Vad hände ens? Totalt sluta bry mig om allt, men inte så konstigt kanske. Varför "klä upp sig" och sminka sig i Boliden på jobbet? No way!
Bestämt att jag ska gå förbi Makeupstore och boka in tid där så jag kanske ids få gnistan tillbaka att orka sminka mig ibland, haha. Ids inte ens ha det på fest längre, gör det motvilligt, illa.

Nepp nu ska ja sätta på tvn och förhoppningsvis somna om inta alltför många timmar, ska upp rätt tidigt imorn och fixa akassa osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0