Onsdag.

Blev inte att vi såg Män som hatar kvinnor igår, det var ingen text så då stängde vi av den eftersom mamma lix inte kommer förstå vad dom säger (hon är ju hörselskadad), så jag ska nog höra med Camilla när hon slutat sin lektion om hon ids komma hit och se den med mig.
Annars så rullar allt på som vanligt. Skulle ju ta fotbad igår osv men det blev aldrig av. Däremot satt jag och målade tånaglarna för första gången i mitt liv tror jag. Bytte även mobil igår, vart så less på att min mobil är så fruktansvärt seg så nu ska jag använda min gamla mobil ett tag istället. Går trippelt så fort att skriva sms nu!

Nepp, nu ska jag gå och göra mig en gröt sen fördriva tiden med att se på Våra bästa år sen ringa Camilla. Drar till henne i hamn i eftermiddag. Ska ut o övningsköra sen även sova där som jag redan har berättat. :)

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0