Onsdag.

Äntligen hemma i stan. Men åker tillbaka till Boliden redan på fredag eftersom jag jobbar kväll. Men jag har en hel morgondag att spendera väl. Måste ringa hyresvärden och hämta ut "tapetboken" och ringa och höra vart min lämpen tagit vägen för nu har det tagit spårat lång tid. Vill faktiskt börja med körkortet NU! (tjat, iknow!)
Annars rullar allt på som vanligt.. Alltid lika otaggad innan jag far och jobbar men när jag väl är där så går det bra. Men det var rättså dryg eftermiddag eftersom jag hade NOLL att göra. Men lite bättre blev det när hjärtangruppen kom tillbaka så man hade någon att sociala med.

Hade tänkt fara och sola ikväll men Robert kom på en sjuk idé vilket slutade med att jag troligtvis aldrig mer kommer vilja sola i stan? Haha. Sparar mig nog till hemmasolarium.

Nej, nu ska jag slå igång tvn tror jag och försöka sova. Steg (läs:flög!!) faktiskt upp ur sängen vid kvart i sex imorse så jag borde vara jättetrött, vilket jag inte riktigt är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0