Onsdag.

Här knallar det och går i vanlig takt. Om ungefär 3 timmar befinner jag mig på jobbet och om 8 timmar är jag hemma i STAAAN!!.. Wie!
Har en massa saker att göra så jag längtar verkligen hem även om det inte är superroliga uppdrag. Men nu är jag faktiskt ledig tills på onsdag, eller det vet man väl aldrig, men jag tror nog att jag är det! Har inget på schemat tills dess iallfall, så då beror det väl på om Anki ringer och säger att jag måste jobba. :)

Vad har resten av veckan att erbjuda då? Bio, födelsedagsfest, Jonte (om han kommer hem från sthlm), söka jobb, stan osv. Vad jag vet hittills iallafall, kommer säkert mer spännande sen.

Och imorgon är det två veckor kvar tills jag får lägenhetsnyckeln. Dock jobbar jag dagarna efter det, så tapetseringen får nog vänta. Mamma far ju till Umeå i två veckor på måndag. Men mer än en vecka borde det inte ta innan jag bor där! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0