Onsdag. (HAPPYFACE!!!!)

Haha alltså dethär morgonen var verkligen en utöver dom vanliga..
Satt mig ju somsagt framför tvn och skulle se Våra bästa år... Chefen ringer och jag får ännu mer jobb nästa vecka, great! :) Vad händer sen? MoröFastigheterna ringde, fick en klump i magen och undrade vad dom ville. Hon berättade att den lägenheten som jag försök få är upptagen, MEN att det finns en annan etta på samma gata. Så jag ska på lägenhetsvisning på fredag... HAAPPYFACE!!!... hoppashoppas.!! Men jag ska försöka hålla mig lugn och inte ta ut något i förskott, man vet ju somsagt aldrig vad som händer. Men jag hoppas den blir min!

Och nyss så kom mamma förbi med hennes arbetskompisar och gav mig en stoor spegel, precis vad jag velat ha hur länge som helst! Wooonderful.

Hihi, Caroooow är nöjd juustnu!
Men, jag ska försöka hålla mig lugn tills på fredag! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0