Onsdag.

Nu har jag lyckats få i mig lite gröt med tanke på att jag måste förbättra mig. Men ont i magen har jag! På en stund ska jag och Camilla iväg till stan ännu en gång för att lämna tillbaka mina jeans jag köpte igår. Vart ett stort hål från larmgrejen som satt på byxorna. Sen vad resten av dagen har att erbjuda vet jag inte riktigt, blir träning ikväll igen iallafall.

Jag blir så sjukt uttråkad när jag inte har något att göra. Jag har jobbat hela sommaren och har alltid haft något att göra på gott och ont. Och nu när jag knappt har några jobbpass så blir jag tokig. Tråkiga skell har ju ingenting att erbjuda. Dax att kanske börja ta tag i mina gamla kontakter och hälsa på dom? Saknar mina barndomsvänner riktigt mkt så det tåls att tänka på. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0