Söndag. (sjuk?)

Nyss kommit hem från jobbet. Jag är bokstavligt talat, död! nästan iallafall.. Jag vet inte vad det beror på (äh, vem försöker jag lura, klart jag vet), och det är riktigt jobbigt. Snudd på att jag håller på bli sjuk. Utmattad och allt är fel men jag håller humöret uppe ändå, så gott det går.
Och nu är jag så less på att jobba att jag vet inte vad. Allt gamlingarna säger går jag och irriterar mig på, men såklart visar jag det inte.
Jag behöver komma hem till stan och vila upp mig! Jag ser tydligen ut som en nerdrogad anka oxå, enligt jobbarkompisarna, så jag mår nog likadan som jag ser ut.

Nepp, nu MÅSTE jag sova. ska sätta igång tv (rena sömnmedlet alltså), för det är nog bland det tråkigaste man kan göra, se tv alltså.. Så förhoppningsvis somnar jag och inte blir störd utav någon granne eller... telefonen!!

Bliii inte sjuk nu Caroliiine, du har varken tid eller ork till det!! komigen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0