Söndag.

Väckarklockan var inställd på 05.30 och jag tog mig minsann upp! Det trodde jag aldrig.. Men nu är jag iallafall uppe och har precis duschat, ska snart gå iväg och torka håret sen bege mig till jobbet om en halvtimme.. Delad tur idag, 7-12(13?), 16-21. Måste nog hem och försöka sova då. Behöver all sömn jag kan få för nu gör jag ingenting annat än att befinna mig på jobbet. Ska försöka vila så mycket som möjligt nästa vecka så inte tuppar av igen efter allt jobbande.

Frågan är om man kan stänga av telefonen och att väckarklockan ringer ändå? Någon som vet om det funkar på alla telefoner? Har ju somsagt ingen supertelefon, så jag har inte vågat stänga av den utifallatt det inte skulle funka. För saaatan, vad folk ringer mig på natten. Självklart nu när det är helg och dom festar. Förstår dom inte att jag sover när jag inte svarar första gången? Särkillt inte vid 3 på natten! Sms må då vara, inte säkert att jag vaknar ens, men ringa...

Nej, nu måste jag få något gjort så jag hinner i tid till jobbet. Kommer hem till stan imorgon iallafall. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0