Tisdag (eller måndag?)

Helt ärligt så vet jag faktiskt inte vad det är för dag idag, men jag gissar på tisdag?
Sen i söndags har det hänt massa skumma grejer och jag har haft allmänt otur. Vart väckt igårkväll av mamsen och trodde fullt seriöst att det var morgon. Men så var ju inte fallet. Vi satt på en film men både jag och mamma somnade så vi stängde av den och lyckades hamna i säng redan vid 10.

Kroppen är heeeeelt utmattad. Måste få orken till att hoppa in i duschen för jag ska till stan om inte alltför länge.. Jag borde lära mig att ta hand om kroppen mycket bättre än vad jag gör. Det fick jag minsann lära mig igår. Var hos en vårdtagare med Marre och vad händer? Caroline svimmar nästan! Hela kroppen domnade bort och jag varken såg eller hörde något. Lyckades få i mig lite vatten och friskluft så det vart bättre. Sömn och mat fattas. Jag MÅSTE bli bättre på detdär.
Ska iväg och träna ikväll så vi får väl se hur det går, måste iallafall ta det lungt!

Usch så mycket jag måste fixa i veckan känns det som. Men det är bara att ta tag i saker så jag får något gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0