Tisdag.

Tisdag idag, en dag närmare helgen. Vardagarna är riktigt tråkiga eftersom det inte händer något, men det är skönt att vara hemma i stan iaf. Har inte spec mycket planerat i veckan.
Just nu är det bestämt att jag ska dra mig in mot stan på typ 2-3 timmar och gå broarna med Camilla. Och imorgon drar jag till Skehamn och sover över där, ska även övningsköra lite med Camillas gammvolvo, haha! Vi får väl se hur det går.. Hittills ligger Jonte i topp om att lyckas få mig att köra så bra som möjligt. På fredag är det fest, annars har jag faktiskt ingenting mer planerat. Ellerja, ska väl kanske klämma in Stålberget en dag i helgen oxå, vi får se hur det blir med det.
Men somsagt, jag måste försöka ta det lungt. Även om jag tycker att det är riiktigt tråkigt! ;b

Nej, nu blir det nog städa, starta tvättmaskinen sen dusch och lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0