Torsdag.

Wow, det är sol idag! men det skulle väl inte förvåna om det spöregnar när jag ska till jobbet, huhu..
Händer väl inte speciellt mycket just nu. Är somsagt i Boliden tills på söndagkväll, helt ensam, and caroline dont like it! Men än så länge går det bra, hann bara komma hem från jobbet igår och slänga i mig nå fika så somnade jag i princip direkt. Så jag fick mig en hel del sömn, myckeet bra. :) Nu har jag 3 morgondagar framför mig, ska bli intressant och se hur det går. ;s

Sitter och väntar på ett samtal och jag hoppas verkligen att hon ringer mig senast imorgon. Handlar om en lägenhet. Hoppas verkligen att jag får komma på en lägenhetsvisning. Floravägen, blir alltså granne med Nina om jag får den, för den ligger i samma hus. wie. Men ska inte ha några förhoppningar änsålänge, fortfarande på jakt efter lägenheter.

Förövrigt så bad chefen om att jag skulle skriva ner mitt namn så hon kan skicka efter en namnskylt åt mig, vilket betyder att jag har jobb, förmodligen hur länge som helst, toknice! Har iaf nästa sommar bokad åt mig om jag vill, så jag antar att jag har jobb ända tills nästa år.
Sen pratade hon att vi ska vaccineras vecka 42. Nu måste jag verkligen komma fram till om jag vill göra det eller inte. Men jag är ju i riskzonen med tanke på vilket jobb jag har, därför går vi före i kön om detdär. Men jag vet inte, måste tänka och lyssna om det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0