Torsdag.

Jahapp, ännu en ny ovärd dag. Haha neggcarro!
Ne, jag ska väl ta tag i städningen i mitt rum så man får det bort gjort för några dagar. Sen när mamma kommer hem från jobbet så ska vi börja grädda massa vofflor som vi ska dra med till min käre kusin Jenny. När jag lix är där borde jag kidnappa hennes lägenhet, haha jag blir tokig på alla som har lägenhet men själv hittar jag inte en enda. :( Menmen.. Efter vi ätit och socialat lite så ska jag ännu en gång dra mig till ett träningspass, för sista gången denna vecka (HAHA förövrigt så var min gamla mentor och tränade igår med).. Aja, Drar somsagt till Bjurvattnet imorn eftersom jag jobbar i helgen.
Lördag: 7-17
Söndag: Delad tur (7-12, 16-21)

Asch, har inte så mycket mer att säga! skriver säkert senare idag..

Kommentarer
Postat av: ELIN

ey duu, skicka ett sms till mig så jag får ditt nummer, har min gammla mobil och där har jag inte ditt nya nummer måste snacka med diiiig om körkortet du veet!=) PUSS

2009-09-03 @ 17:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0