Fredag. -valborgs

Över en vecka sen jag skrev ett inlägg senast. Har börjat på ett nytt flera gånger tidigare i veckan men det har alltid kommit något ivägen så det har blivit ett utkast. Men nu gör jag ett nytt försök!

Valborgs idag, ska nog precis som dom flesta andra dricka alkoholhaltiga drycker ikväll. Ursviken är planen för ikväll men man vet aldrig vart man slutar, förmodligen i staan. :) Varit otaggad både igår och imorse när jag fick syn på vädret. Men nu sen vi kom från Solbacken så finns det hopp för mig med ikväll, jag tror det kommer bli bra. För det blir ju trots allt vad man gör det till.

Sitter just nu med hårfärg i håret och det ser verkligen inte ut somatt det kommer bli bra. Sprang runt på solbacken med orangerött hår, fint. Nej! Kommer förmodligen se ut så ikväll med, men det bjuder jag på. Håller alla tummar på att det blir brunt (som det är meningen att det ska vara).

Ska slänga iväg ett sms till camilla nu och påminna henna om att ta med sig kameran ikväll sen hoppa in i duschen och tvätta bort färgen. Har ni (o)tur kanske det kommer några bilder från kvällen sen framöver. ;)



Gaaaaaaaaaammla bilder. Vissa av alla dessa bilder är ju riktigt dräggiga, usch! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0