Lördag.

Hela gårdagen spenderades i hamn hos Camilla. Riktigt skönt att komma bort från lägenheten ett tag. Kring 11 på kvällen drog vi in till stan och kollade in läget sen blev det hemgång.
Även fast jag somnade rättså sent igår så vaknade jag ändå tidigt imorse. Har inte riktigt kommit in i min skönhetssömn nu när jag sover själv, men det är på rätt väg iallafall. :)

Dagarna går jävligt segt nuförtin. Eftersom jag vaknar så tidigt på mornarna så ligger ju alla andra och sover, förutom camilla då, haha. Det är väl vid den här tiden som alla börjar vakna till liv, förhoppningsvis. Behöver verkligen städa men jag har ingen som helst ork till att göra det, så vi får se om det blir av idag. Vet inte heller vad kvällen har att erbjuda, men det blir inte att sitta hemma iaf. :)

Skriver senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0