Lördag.

AHHHHH, jag hatar mitt internet!!!!! Det funkar ju aldrig. Måste sitta och uppdatera tusen ggr om jag ska lyckas ta mig in någonstans. Sen förstår jag inte varför inte radbrytning funkar på min blogg? Ser förjävligt ut när det inte är nå plats mellan raderna, men aja. Ibland funkar det, ibland inte.

Som ni kanske märker så är jag inte på topphumör. Enda sen jag vaknade så har jag haft en riktigt skitdag och gömt mig under täcket för att slippa prata med folk. Som tur är så är jag på lite bättre humör nu på kvällen. En väldigt vänlig själ bjöd på mat föratt jag skulle bli lite gladare, vilket faktiskt lyckades, haha. Jag har då lovat att försöka toppa innan dagen är över, hoppas jag klarar det med. Vi får väl se!

Ne, nu ska jag ta och slå en pling till camilla och höra om dom ens tänkt komma till stan. Hope so! Om inte så blir det sovdags nu, så vi får hoppas på det bästa.

(uppdatering: SÅKLART att det funkade med radbrytning nu när jag påpekade det, kul)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0