Måndag.

Paltkoma, är vad jag har just nu! Slängde i mig maten alldelses för fort (alla som känner mig vet ju hur sakta jag äter egentligen, hehe). Men duktigt nog så tog jag faktiskt tag i middagen och gjorde något vettigt. Annars så brukar jag inte orka lägga ner så mycket tid på att få ihop något avancerat.
Dum som jag var så kom jag in i städarsuget men kände att klockan höll påatt bli mycket och dags att äta middag. =paltkoma =städarsuget försvann. Om jag hinner och har ork så blir det väl att städa senare istället, åtminstone plocka ihop lite osv. Ska dra mig till affärn på en stund och köpa hårfärg, min utväxt är verkligen inte fin! Hela håret är inte ens svart längre. Ser ibland ut som grått, ibland som någon äcklig brunfärg så det börjar bli dax att styra upp det.

Ska fortsätta se Halv åtta hos mig. Alla dessa gammtanter på jobbet har fått mig att se det och tycker faktiskt det är bra! haha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0