Måndag. -tvätt

Bokad tvättid från 12 till 22 ikväll så nu vet ni vart jag håller hus. Dock är det inte mina kläder som ska tvättas ikväll så det blir en ganska lugn kväll ändå. Börjar känna mig småstressad över hur jag ska göra imorgon när jag börjar så tidigt. Måste verkligen försöka fixa skjuts så tidigt, men vem vill köra? Mest troligt ingen, blöh.
Alla jobb och busstider tär på stressmagen. Förstår inte varför jag blir stressad över det jämt. Även fast jag är ledig en dag så går jag runt och tänker på jobbet hela tiden och att jag verkligen måste sova så jag orkar. Det blir ju verkligen inte bättre!
Aja, nu strax så ska jag dra mig till coop och panta nå flaskor och köpa nå smågrejer sen blire vidare till Fredde och hämta nå grejer sen heeem! tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0