Måndag.

Imorgon återgår allt till det normala, skönt! Börjar bli lite småless på alla domhär röddagarna (när jag lix inte har någon nytta utav dom).
Skulle egentligen vilja lägga mig i sängen och ta det lugnt en stund men icket, börjar sju imorgon så jag måste få mig i säng riktigt tidigt ikväll. Vet somsagt inte hur jag ska få mig till busstationen. Gå är egentligen inget alternativ för mig halv sex på morgonen! Menja, jag är nog illa tvungen ändå.. Om man ändå kunde börja jobba i stan!
Nog om det, har bott i tvättstugan nu ett tag och lär göra det ett tag framöver. Skönt att få allt tvättat även fast det inte alls var längesen jag tvättade. Vad resten av dagen har att erbjuda vet jag inte än. Kasslergratäng till middag är iaf bestämt, mums! :)
Veckans planer:
Måndag: Tvätta, sova tidigt!
Tisdag: Jobb 7-12, 16-21
Onsdag: Jobb 12-17
Torsdag: Jobb 7-16
Fredag: Fest nån utav dagarna
Lördag: -||-
Söndag: Sova förhoppningsvis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0