Söndag.

Blir ett snabbt inlägg nu.
Riktigt skönt att jobbpasset för idag är över, eller rättaresagt vid nio men innan man är hemma i stan igen så har klockan hunnit bli mycket. Nu har jag iaf gjort bort den sköna duschen och ska lägga mig i sängen och slötitta på tv direkt efter dehär inlägget och hoppas på att somna snabbt.

Btw så stötte jag och andreas på Brolle inatt när vi blev dumpad på min gata föratt gå hem och sova. Han springer fram och söker efterfest vilket vi inte alls var sugna på (jag var ju nykter oxå). Hm, stackars människa om han festar på min sunkiga gata (och i samma trappuppgång), haha!

Herregud. ne, nu blir det sovdags. Godnight everyone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0