Söndag.

Söndag igen, eller nått? Riktigt seg dag, steg upp efter 10 nångång och hoppade i duschen efter det gick jag o la mig i sängen igen och såg tv, lat! Det enda vettiga jag har gjort idag är att boka om min tvättid till imorgon istället och städat lägenheten återigen. Fan vad fort det blir stökigt och dammigt här när det är "mycket" spring.
Just nu sitter jag och funderar på vad man skulle ta och laga sig för middag. Har öppet balkongdörren och grillukten tar död på mig. Jag vill oxå äta grillat!! Sommar nutack. Får nöja mig med något annat gott, vitlöksbröd i ugnen blir iaf av!
Ähh, nu måste jag rota igenom frysen om jag ska få mig nån mat nångång.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0