Tisdag. -lista

När du duschar, sätter du på vattnet innan eller då när du står i duschen?
Sätter på vattnet så det hinner bli kokhett! duger inte förrän det har börjat ryka, haha

Har du nån gång borstat tänderna i duschen?

Haha nej. aldrig kommit på tanken. men skulle nog inte börja med det framöver heller

Hur gammal ser du ut att vara?
You tell me! Nja jag antar att jag inte ser ut att vara spec många år varken uppåt elr neråt?

 

Vilken låt sjöng du senast?
tror inte att jag har sjungit idag? för ovanlighetens skull. minns inte

Vem pussade du senast?
andreas kanske

Blundar du när du kysser någon?
Jodå

Vem fick du senast sms av och vad stod det?
andreas: på volymknappen på sidan av telefonen:)

Har du någonsin kallat någon för slampa?
Nej. Kallar aldrig någon det med mening!  isf väldigt oseriöst

Har du blivit kallad för slampa?
Inte vad jag vet. finns isf inget grundläggande bakom det :)

Har du nån gång ätit upp alla popcorn?
det har jag!

Hur många tror du kommer gå på din begravning?
låt mig slippa ens försöka tänka på det? .. dum fråga

Hur många av dem skulle komma bara för att vara säker på att du är död?
dum fråga

Har du mest fiender eller mest kompisar?
Kompisar. fiender? haha berätta för mig om jag har någon=)

Har du någonsin skickat ett anonymt brev?
Hm, njae?

Kan du fixa din egen bil?
Haha eh, ne. men jag har ju ändå ingen :)

Är du smartare än dina vänner?
Det kan jag väl inte påstå ;) säger inte heller att jag är dum!


Har du någonsin stulit något av dina vänner?
verkligen inte

Har du suttit i fängelse?
Nej, och inga planer på det heller. vore väldigt olikt mig om det skulle hända

Gillar du lukten av öl?
Mja, varken eller

Skulle du dödat en hund för £1000?
Aldrig


Har du varit deprimerad nån gång?
Alla har väl haft sina med&motgångar. deprimerad? nej

Bor du med dina föräldrar?
Nej

Har du planer för framtiden?
egentligen inte.. inga stora planer. En dag i taget

Två saker som skrämmer dig:
Vatten och höjder! mörker och skog.. ojdå, två saker var det visst..

Två av dina nödvändigheter:
Datorn och telefon.. illa jag vet!

Två saker du har på dig just nu:
Linne och trosor. dax att stänga av elementen nu kanske..

Två saker du vill ha:

åh, kan inte hålla mig till två saker. utlandsresa, jobb i stan, pengar, ny lägenhet

Två platser du vill åka på semester:
Två varmare länder

Två saker du vill göra innan du dör:

Jag har verkligen inte stora "måsten". Åka vattenskoter är ett iaf, haha. bestiga mina rädslor borde jag ta tag i

Två saker du tänker på just nu:
Att jag verkligen borde sova just nu är väl den enda tanken för tillfället

Två affärer du shoppar i:
Gina tricot, annars är det väldigt olika (i det lilla utbud skell ger oss)


Två favorit-husdjur:
Hundar helt klart! sen har jag alltid velat ha en kanin (kanske inte just nu), annars hamster


Två orsaker till varför du svarar på denna undersökning:
Hm, för att jag har tråkigt och inte är det minsta trött

Vad har du för planer i veckan?
Ringa transportstyrelsen, boka ett eller två möten och jobba

Vilken färg bär du mest:
Grått i mjukisväg. annars svart. tråkigt men orginellt

Senaste favoritfärg:

hm, tycker att gult egentligen är ganska fult, men ändå snyggt! haha

Senaste låt du hörde på radion:
Hm, nåt ifrån camillas bil, minns inte vilken det var


Vad blir det för middag i natt?
ingen?

Är du lycklig nu?
glad!

Vem ringde du senast?
Camilla tror jag

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
Tre hemnycklar sen nå andra smånycklar.. eh, vem bryr sig. inte ens jag

Hur är vädret?
Nattväder vad det nu innebär. mulet? haha. regnar eller snöar gör det iaf inte


Saknar du någon just nu?

sara

Ett ord som beskriver dig:
omtänksam

Favoritskor:
Mina (tyvärr) fjortisskor även kallat. Världens skönaste. (ett par reebok)


Äger du stora solglasögon?

mjo


Vad vill du helst göra just nu?
vara trött


Vad borde du göra just nu?

sova!!!


Senaste textmeddelande du skickade:

-alldeles för långt och personligt för o skrivas ut här-


Vem kramade du idag?
Hm, bara gått en timme av "dagen". ingen=D 

Nämn en sak du gör varje dag:

stiger upp ur sängen

 

Hur mycket pengar har du just nu?

så jag klarar mig till lönen kommer

När såg du din pappa senast?
ojoj. studenten?

Har du ont någonstans just nu?
Höften as usual


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0