Torsdag.

Sådärja, nu har jag fått lite mer gjort. Gick på en liten promenad. Vet själv inte varför jag inte gick längre för när jag kom hem så ville jag ut igen. Men nu har jag iaf packat ihop lite grejer som inte är mina. Blev hela 4 överfulla påsar. Måste ta och städa lägenheten oxå, förhoppningsvis idag.
Men först och främst måste jag få tag på camilla, haha. Fan vad jobbigt det är när folk inte har pengar på telefon så dom kan ringa en signal. Istället måste jag ringa då och då och hoppas på att hon har tid att svara.
 
Ne, ska nog ta och dra mig ut och gå igen. En sväng till Ica moröhöjden, måste köpa lite grejer.

-
förlåt, men detta håller inte längre. jag är tvungen att göra såhär även fast jag inte helhjärtat vill det. du kommer förmodligen kanske inte förstå idag, inte imorgon men med tiden så inser nog du också vart felet ligger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0