Torsdag. -känslomässig dag

Är det bara jag som tycker att Tyra show faktiskt är riktigt bra nuförtin? Hon har ju bra ämnen som gör det riktigt intressant. Är nog inte lika anti Tyra som dom flesta verkar vara. ;b

Nog om det. Har varit riktigt hurtig idag, haha jag vet att jag redan har skrivit det flera gånger idag, men det ska faktiskt bli ändring på mig själv. Sluta få skjuts precis överallt och framför allt lyssna mer på mig själv om vad som är rätt eller fel. Bara jag inser att jag faktiskt klarar mig själv så kommer jag vara starkare än någonsin. Jag vet att jag egentligen inte behöver ha någon runtom mig 24 timmar om dygnet, men det är alltid en trygghet.
Idag är den avgörande dagen, bära eller brista. Life goes on anyway!

Nu ska jag ta och fortsätta se top model sen ut igen eller möjligtvis städa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0