Lördag.

Gah, jag har gått och blivit en gammal mes! ;)
Nämen förr sa jag alltid
" bakis är för mesar " eftersom jag aldrig blev det själv. Men nu på senaste så blir jag det nästan jämt dagen efter.  Så jag tar nog tillbaka det där ;)

Är riktigt seg idag och vet inte riktigt hur jag hade tänkt orka med kvällen, haha. Somnade kring halv 3 inatt och vaknade halv 9 och kunde såklart inte somna om. Men jag har inte gjort något annat än att lega i sängen och soffan hela dagen, och duschat.. Suttit länge nu och försökt ta mig upp så jag ta mig en alvedon, finns orken? haha nej. Magen mår skit, blöh! Men det tar jag, var ju inte en "bortkastad" kväll igår iallafall. :) Även om vissa behöver tagga ner och sluta tro så förbannat mycket! Men jag låter dom tönta sig=) Im in the game!

Nääää, nu måste jag fan stiga upp! Kanske leta sig nå kläder att ha på sig ikväll och försöka ta bort emosminket som jag lyckats skaffa mig under natten. Att jag aldrig orkar tvätta bort det direkt istället..

Kvällen kommer spenderas hos Nina, sen får vi väl se om vi drar vidare. Det blir då bra vilket som. Jag är taggad även fast jag är död. ALL IN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0