Måndag.

Jobbhelgen är över och jag överlevde! Knappt men I did it. Och det blev att jag sov i boliden helt ensam. Men det överlevde jag ju oxå?! Duktigt. Nu är jag iallafall hemma i min älskade lägenhet och får sova hemma ända tills på fredag, wooonderful.
Har som inget att skriva. Ska strax torka håret och sätta på mig nå kläder. Klockan tolv har jag riskettan i tre timmar och efter det ska jag plugga med Jessica. Vad som händer sen får vi helt enkelt se. Hörs sen!

Veckans planer:
Måndag: Riskettan, plugg med Jessica osv
Tisdag: Jobb 7-15, teorikurs
Onsdag: Jobb 13-17
Torsdag: Ledig!! umgås, handla osv
Fredag: 12-21 (jobbarhelg som ni nog förstått)
Lördag: 16-21
Söndag: 7-17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0