Måndag. -happy

Idag har jag äntligen tagit vara på dagen och inte slöat bort den.
Började med att jag ställde mig och diska bort all skit, sen i samma veva skura upp hela lägenheten och fyfan vad skönt det kändes efteråt. Var på mycket bättre humör! Äntligen är det någorlunda fräscht härhemma.. Camilla kom förbi och vi drog in till stan och mötte upp Sara. Dock hann jag inte vara där speciellt länge innan jag for till körskolan och mötte upp Jessica och Dennis för lite plugg. Drygt en timme senare fick jag bänka mig framför teorikursen i 1,5 timme. Tack och lov för motivationen jag faktiskt har just nu! ..fingret åt alla som inte tror att jag klarar det, I WILL!.. *bitch*

Ska nog dra fram böckerna och plugga lite innan Fångarna på fortet börjar. Sen tända nå ljus och bara gosa! Upp tidigt imorgon och jobba 7-15 sen direkt till körskolan. Fullbokad dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0