Måndag. -pms

Mitt humör gick från förvånadsvärt bra till sämst. Jag är negativ mot precis allt, jävla pms! Och hur ska jag nu kunna sova? Inte det minsta trött. Ska upp tidigare än fanet själv och förmodligen cykla i regnet till stan, great. Somsagt, ni märker ju..

Borde redan ha somnat om jag ska vara utvilad. Men ska ta och lägga ifrån mig datorn och sen ge john blund ett försök. Hoppas innerligt på bättre humör imorgon! Lär inte bli mycket skrivet här eftersom jag kommer spendera min vecka i Boliden. Kommer mest troligt hem nästa tisdag.

Till mina kära grannar; snälla sluta spika i väggarna den här tiden, sänk musiken och gå in om ni ska prata i telefon?! tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0