Onsdag. -jobb

Om ungefär en halvtimme beger jag och Emma oss till jobbet. 16-21 är det som gäller ikväll. Har inte bestämt mig om jag ska åka hem med henne eller om jag ska sova i boliden, det får vi se! Men verkar luta mot att sova hemma i min älskade säng.

Håll alla tummar för att jag ska få bort mitt jobbarpass på söndag. Känner att jag behöver komma ut och träffa folk. Så det vore perfekt om jag fick vara ledig på söndag så jag kan få umgås med folket i ursviken, hoppas! Ska kolla upp det ikväll..

Haha ja, som ni ser så har jag ingenting vettigt att komma med. Ska avsluta inlägget och börja platta håret och smörja in mitt extremt torra ansikte. :/ Hörs och ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0