Onsdag.

Vilken dag! Att det aldrig tog slut på regn? Jag och Camilla har sprungit runt på stan ända tills det stängde typ, -i regnet. Skulle in på banken och göra ett ärende men neeeeeeeee, mitt leg hade gått ut och dom var kräsna på att hjälpa mig. Seriöst, det hade gått en vecka sen skiten gick ut, men okej! Sprang till polisstation. Inte heller nån framgång. Var tvungen att dra mamma in till stan så hon fick legitimera mig. TACK MAMMI!!!! Så nu är det ett nytt legg på g, fulare än nånsin vart jag oxå, haha! och förresten.. 400 kr för ett legitimation?!?!?!?! usch.

Hursom, kom hem riktigt blöta. Hann bara slänga på oss nya kläder innan andreas kom och hämtade upp oss inför en snabbsväng på solbacken. Sen dess har det inte hänt så mycket. Satt och redigerade nå fina bilder oså ;) höhö.

Nu är det iallafall dax att sova. Är inte spec trött men ska upp vid 8 imorgon och dra till Boliden. Stackars caroline kommer ha ett helt hus för sig själv därborta.. Men kommer hem på fredag igen så jag ska nog överleva! :)
Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0