Söndag.

Död idag. eller inte riktigt.. men småbakis är jag.
Gårkvällen spenderades i ursviken hos Jessica. Blev upphämtad härhemma just efter sju och fick sitta i bagaget med robin, lagomt trångt! Men trevligt hade jag! Lite omväxling av min superroliga sommar (ironi?).

Känner mig riktigt fåordig idag. Skriver även fast jag inte har något vettigt att komma med. Men nu vet ni att jag lever iaf. Dagen kommer spenderas i soffan, troligtvis med massa film. Kom gärna hit med gosaker som man kan gotta sig till hela kvällen! alldeles för lat för o gå på affären.. Kanske lika bra det för tänderna har dött ut, som dom alltid gör när jag dricker cider. Förhoppningsvis kan jag äta normalt om några dagar.. usch.

nej, ska fortsätta sappa på tvn och tråka framför datorn. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0