Söndag. -slappis

Seg men skön söndag.
Har verkligen inte gjort nånting idag. Det mest ansträngade jag har gjort var en sväng förbi solbacken med Sara. Annars har det inte hänt nånting. Måste hoppa i duschen men det kändes extremt jobbigt, så vi får se. ;b

Ska ligga här i soffan heeela kvällen (som jag iofs gjort hela dagen) och bara njuta. Ska kolla om jag hittar någon bra film att se sen försöka sova. Förhoppningsvis blir det en tidig kväll. Ska nog kolla igenom körskoleboken oxå. Går verkligen in för dethär nu! Som jag har lovat mig själv. 70 procent av tankarna går nog åt körkort, haha. Tragiskt men sant.

Veckans planer:
Måndag: Jobb 7-16
Tisdag: Teorikurs
Onsdag: Jobb 7-15, teorikurs
Torsdag: Klipptid
Fredag: Jobb 7-16
Lördag: Jobb 7-12 16-21
Söndag: Jobb 7-17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0