Söndag. -tankeställare

Efter att ha läst en massa intressanta saker har jag nu insett en hel del om mig själv. Jag lever i förnekelse för att slippa ta tag i saker? bra caroline. Jag har tusen gånger tidigare sagt att jag ska ta tag i problem som dyker upp och bli "en bättre människa", för mig själv alltså. Jag lär ju säga det några gånger till framöver eftersom jag fortfarande inte har gjort det. Problemen är nästan alltid skitsaker som jag ändå tillslut kommer över. Men äh, varför lägger jag ner tid på såntdär egentligen?

Har oxå suttit och funderat på varför många (mest killar) tycker att jag är dryg? Jag är inte det minsta dryg egentligen. Försvarsmekanism. Jag litar inte på någon och vill inte släppa in folk i mitt liv åt höger och vänster. Blir jag dryg för det? Jag pratar gärna men såfort någon blir närgången blir jag "dryg" för att slippa obehaget. Konstigt? ja kanske.

Ähh, nu ska jag gå över till tvättstugan och styra upp mina kläder.
hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0