Söndag. -trött

Söndagar är verkligen hur tråkig som helst. Har inte fått nånting vettigt gjort idag som jag kanske borde. Men städa får jag ta senare i veckan när jag kommer hem. Det enda jag har gjort är att sitta och ruttna här, äta och måla alla 20 naglar. Creds till mig som aldrig orkar göra det.
Slängde på lite svart färg på tånaglarna och skulle egentligen göra det på fingrarna oxå. Men eftersom jag jobbar så kommer alla gamlingar kommentera det så jag sparar mig till helgen istället, då hinner det inte bli fult till dess heller. Ah, det där lät helt fel men jag orkar inte ha svart nagellack som samtalsämne när det rätta är "fina" färger som tex rött. Haha, nu talar jag för dom äldre och ingen annan!

Ähh, har ingen aning om vad jag nyss skrev. Hursom! Sara kommer snart hit och byter några ord med mig. Halv 9 går bussen till Boliden så det är där jag håller hus tills på tisdag.


Gammal bild, i mitt gamla rum på anderstorp. mhm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0