Söndag.

Gah så sämst jag är! Var helt säker på att bussen gick 14.30 till Boliden idag. Jag hade visst fel, den gick en timme tidigare så nu måste jag vänta till halv 9 innan jag kan ta mig dit.n Men då hinner jag göra min efterlängtade lax till middag, plugga och boka tvättid. Jag minns inte sist jag tvättade och det märks i byrån. Helt tomt med underkläder och andra viktiga saker. Hoppas bara att det finns en ledig tid nu till veckan när jag är ledig annars får jag problem.

Veckans planer:
Måndag: Jobb 7-16
Tisdag: Jobb 7-12
Onsdag: Ledig, städa, tvätta?
Torsdag: Jobb 12-21
Fredag: Jobb 7-12, Födelsedagsfest
Lördag: "avskeds"fest
Söndag: Sova

Lär nog komma mer planer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0