Tisdag.

Riskettan var riktigt lång och smådryg. Men nu är den gjord och jag ser fram emot när alla kurser är gjorda, vilket är snart. Måste bara försöka få ihop körlektioner tätt inpå. Efter riskettan pluggade jag somsagt med Jessica. Sen drog jag hem till mamsen och åt middag. Sen spenderades kvällen och natten med camilla (haha lät inte braa?!).

Idag har jag bara jobbat och haft teorikurs. Kom hem till en halft döendes camilla, men hon drog hem rätt fort. Har inte gjort något sen dess. Ska strax se Fångarna på fortet sen blir det nog inte så mycket mer. Plugga(?) sen sova, är riiiktigt trött! Behöver samla upp kraft nu inför sju dagars jobb.

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0