Lördag.

Vaaaaaaad hände? Caroline vaknade tjugo i två!!!!!!!! inte okej. Har jag någonsin sovit så länge? Jag tror inte det! Usch så hemskt. Jag somnade ändå just före halv fyra men hade tydligen ingen tanke på att vakna tidigt. aja!

Igår vart jag iaf väckt av jobbet halv 7 som frågade om jag kunde komma och jobba, vilket jag självklart kunde. Så ett 7-16 pass till mig, perfekt! Efter det drog jag hem till stan o slängde i mig lite mat sen bar det iväg till hamn med Camilla. Vi la pussel (såå underskattat) och tiden bara flög iväg. Vid 11 ringde oskar och ville till stan ut på krogen, lite smårund under fötterna. Så iväg till stan för o umgås med han, Johnny och någon Isak! trevligt var det även fast man var nykter ute. :)

Nu är frågan om man ska dricka ikväll eller inte? Får se vad alla andra vill göra. Är ledig ända tills på torsdag så nåt måste jag ju då hitta på tills dess. :)
Höööööörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0